söndag 19 april 2009

Jag mår bättre

En trist vecka har passerat. Jag har haft ont i örat så i onsdags fick jag ta med mig mamma och pappa till doktorn. Jättejobbigt har det varit, jag har vaknat på natten och varit jätteledsen. Alvedon och nässpray hjälpte. Plus penicilin som smakar äckligt. Men jag är duktig att ta den. Säger som Lillebror (i Karlsson på taket) "jag bestämmer mig bara för att ta den och så tar jag den", under viss protest förstås.

I fredags var det toppen, då fick jag träffa farmor, farfar, mormor och morfar på en gång. De hade räkfrossa med färska räkor från Strömstad, där mormor och morfar varit på semester.


Idag har vi börjat packa för snart åker vi på semester till Mallis. det blir spännande.


Jag avslutar med en idolbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar