onsdag 10 november 2010

Snön har kommit

Hejsan där ute

Nu har det blivit vinter i Underberg. I morse var det vitt och idag får jag nog leka ute i snön på förskolan. Det är roligt att vara och leka med alla barnen.

Idag kommer lite nya och gamla bilder. Vi börjar med kalas hos gammelfarmor Maj-Britt. Jag, Gösta, moster och mamma var där och firade både min och Göstas födelsedag. Jag fyller två och Gösta fyller ett, det vet jag.

Jag har också varit på lite semester i Stugan i Småland med mamma och pappa. Det tar väldigt lång tid att åka bil till stugan men jag är bra på det säger mamma och pappa. Där var det kallt och blåsigt. Vi lekte både inne och ute och en dag hälsade vi på Zarah, Martin, Lydia och Edith. Där var det kul, vi gungade och åkte rutchkana.

Nu är vi hemma igen och igår körde jag på min cykel men det går ju inte nu för det är massor av snö. Mamma och jag har köpt en fin dekoration till vår trädgård den ska vi ställa fram när det blir första advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar