tisdag 22 november 2011

Hurra för mormor

Den 11 november fyllde mormor 60 år. Jag tog med mig mamma och Ebba och promenerade upp till henne på morgonen. Vi sjöng och gav henne en fin teckning och ett halsband. Mormor bjöd på melon och mamma fick bubbeldricka.


 Efter en stund gick vi hem för vi skulle ordna med fest för henne hemma i Underberg. Maria och Stina kom och fixade med mat. Jonna och Anders kom och dekorerade med ballonger och fin dukning.


Gösta och Jessica kom och var med i kalasandet. Här äter vi lite middag innan alla gästerna kom.
Det kom många och firade mormor. Här ser ni lite bilder från festen.


Jag höll igång till nästan nio. Sedan somnade jag i soffan. Det var en riktigt rolig fest.

Stora grattiskramar till mormor från mig!

1 kommentar:

  1. Tack själv för senast. Va kul det var att kika in lite här. Det är så mysigt att kunna följa varandra så här via bilderna.

    Kram
    Kristina

    SvaraRadera