lördag 4 augusti 2012

Semester i Småland

Hejsan

Eftersom det varit lite dåligt badväder här i Underberg tog jag med mig familjen och åkte till stugan i Törsbo. Vi åkte på natten så jag och Ebba kunde sova i bilen. Resan gick bra både dit och hem. Småland bjöd på fint sommarväder så vi kunde bada varje dag. Ebba lärde sig ett nytt ord, dada. Det betyder bada och det gillar hon verkligen.
Jag har också lekt med många av mina sysslingar som bor där nere. Det har varit toppenkul.
En kväll hade vi kräftfest i stugan. Jag åt nio kräftor och kunde suga på dem och ta av stjärten själv. Mums!!
Innan vi åkte hem kom farmor och farfar så vi hann leka med dem också. Jag och farfar lekte att vi jagade gorillor, en lek som Heidi lärde mig. Farmor, jag och Ebba gjorde en skojig rutchkana av madrasser, det var också en rolig lek.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar