söndag 5 maj 2013

Nu är jag tillbaka!

Hejsan alla där ute!
Det händer så mycket här i Underberg så bloggen har blivit lite bortglömd. Vi får se om jag kan uppdatera lite oftare så ni får läsa och se vad jag håller på med.
Det har ju blivit vår nu äntligen. Mamma har hängt undan overaller och både jag och Ebba har springskor ute. Eller stövlar när det är blött såklart. Både jag och Ebba har röda stövlar, jag gillar rött fortfarande.

Jag har sett Petter Nortugh i verkligheten det ni!!



















Senaste nytt är att vi varit i farmor och farfars stuga på semester. Det var skoj. Vi lekte med vatten, tittade på lamm, träffade släktingar och fiskade. En toppenvecka helt enkelt.

Jag återkommer med ett gäng bilder från smålandssemestern.

Nu är det dags för Dumle igen, det blir skoj.

God natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar