onsdag 14 oktober 2009

Vad är det för en dag...

Det är ju ingen vanlig dag utan min ettårsdag. Hurra, hurra för mig. I morse väckte pappa och mamma mig innan pappa skulle till jobbet. Kolla vad de hade lagt i sängen. Det var ju spännande att få öppna paket. Gissa vad det var... ... just det en bobbycar. Visst är den fin. Efter frukost fixade mamma lite med den så den blev ännu finare, kolla!
På eftermiddagen kom mormor, morfar och moster Jonna. Då fick jag fler paket. Här öppnar jag ett, mamma hjälper till.
Såklart blev det tårta med ett ljus.
Jag fick äta själv.
Den biten tog slut snabbt, bäst att se till att inget går till spillo.

Det var en härlig födelsedag men trött blev jag. Somnade klockan sju utan gnäll. I morgon ska jag leka med alla mina nya saker. Tack för fina presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar