söndag 21 mars 2010

Nya djur i Underberg

Hejsan

Den här veckan har det fötts ett helt gäng kycklingar här hemma hos oss. De är små och duniga och piper jättemycket. Jag tycker att det är spännande med kycklingar och vill gärna sitta och titta på dem. Idag fick jag hålla i en liten dunboll också, det var lite läskigt.
Här ser ni dem på några bilder.

Det är tur att kycklingarna har kommit för den här veckan har varit ganska tråkig. Alla i min familj har blivit sjuka. Först blev jag febrig och snorig. Sedan var det pappas tur och nu har mamma också blivit dålig. Vi har mest tittat på tv och vilat oss hela helgen. Min favoritfilm är Nasse. Han hittar så många spännande saker som han klurar ut vad det är. Här sitter jag i soffan och kollar på tv.Jag hoppas att vi blir friska till nästa helg för då ska vi åka till min kusin Gösta och hälsa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar