söndag 4 april 2010

Besök i Linköping

Förra helgen var jag och hälsade på min kusin Gösta i Linköping. Han blev så här glad när vi kom dit. Hans mamma och pappa blev nog också glada.

Gösta har fått låna min gamla babysitter, jag fick lov att prova hur det kändes att sitta i den. Jag fick nästan plats. Det var ganska mysigt att gunga i den. Men den var nog bättre för Gösta. Jag gosade lite med honom när han satt i den. Han hade många leksaker som jag kunde visa honom.

Det var ganska grått väder i Linköping men jag gick ändå ut lite. Vi gick och matade fåglarna nere vid ån där i stan. Det var spännande. Vi kastade bröd till dem.

När vi kom in igen fick vi äta våfflor, det var jättegott. Jag åt flera stycken med grädde och sylt.

Efter några dagar åkte vi hem igen. Moster Jessica tyckte nog att det var skönt för jag busade ganska mycket och stökade till hemma hos dem. Undrar om de hittar alla kökssaker, jag har bytt plats på rätt många av deras grejer.

Nu är det påsk så vi är lediga hela familjen. Om jag är frisk ska vi nog åka till småland nästa vecka och hälsa på några andra släktingar. Det blir nog skoj det också.

2 kommentarer:

  1. Det är klart att vi blev glada när ni kom. Det var ju kul att busa. Och stökigheten var bra träning för oss. Vi har hittat lite kylskåpsmagneter på konstiga ställen.

    SvaraRadera
  2. Nu är det dags o ta pappa i kragen o uppdatera bloggen :)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera