fredag 30 april 2010

Mina nya grejer

Förra helgen kom farmor och farfar på besök. Då fick jag ett fint bord och en stol av dem. I precis min egen storlek. Det är så fint och har grodor på sig. Vi åkte på en utflykt till Falun på lördagen och då fick jag också en ny ryggsäck. Så nu kan jag bära mina egna saker när jag ska vara ute på äventyr. Jag leker jättemycket med mina nya möbler. Jag kan sitta där och äta, jag kan stå på bordet och hoppa ner och jag kan bygga med klossarna vid det också. Jag är superbra på att bygga torn. Här kommer någfra fina bilder på mig när jag pysslar vid bordet.

Idag ska jag och mamma åka till Västerbyn för att träffa alla släktingar. Det blir skojigt. Pappa är i storstan och träffar sina kompisar. Ha en fin helg alla mina läsare. KRAM

PS. Möblerna kommer från en mysig affär som heter Atelje Vidagård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar