söndag 23 maj 2010

Nu mår jag bättre

Hejsan
Nu har jag ätit penicilin i några dagar och min feber är borta, hurra!!
Fortfarande hostar jag och snorar lite men det ska nog gå över.
Det känns bra att bli frisk speciellt nu när det blivit så fint väder ute. Igår kom Jonna, mormor, Livia och morfar på ett besök. Vi kunde vara ute hela tiden och jag sprang barfota, tänk vad skönt. Jag fick en boll av morfar och en tröja med bollar av mormor.
Jag och Livia lekte i sanden och spelade fotboll. Mamma och mormor tog fram hammocken, den provade vi att gunga i.

Det är så mycket roligare att vara frisk måste jag säga. Både mamma och pappa har projekt ute i trädgården och jag hjälper till lite.

Våra kycklingar har blivit stora nu och ser helhäftiga ut, jag ska lägga ut några bilder på dem snart.
Idag regnar det jättemycket så vi är inne och leker. Hoppas alla ni som läser det här har en fin helg.

Visst ser det härligt ut med bara ben!

Kramar från Prinsen av Underberg

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Bara och korviga ben är det bästa!

    SvaraRadera
  2. VAd skönt att du blev frisk plutten. Puss å kram från gammelmoster m alla bihang

    SvaraRadera
  3. Hej! Du får hälsa mamma att om hon ska sluta med facebook får hon minsann va lite flitigare med bloggen, vi är ju nyfikna här nere i söder. Ska bli kul att se er på söndag!
    Ha en mysig tågresa!
    Kram från Pernilla

    SvaraRadera