tisdag 4 maj 2010

Valborgshelg

I helgen åkte jag och mamma till Västerbyn för att fira Valborg med tjocka släkten. När vi kom dit var det fint väder så vi kunde vara ute och leka. Jag fick låna golfklubbor och boll av B-M så jag tränade lite slag. Sedan kom den hemska stora hunden och ville leka. Då blev jag rädd. Men sedan fick han gå hem och då blev det roligt igen, fast jag fick lov att berätta för alla om stora vov vov. Sedan kom båda mina kusiner, Gösta och Livia. På kvällen gick vi allihop till bygdegården för att fira in våren.
Här ser ni delar av min stora släkt som anländer till bygdegården.

Jonna, Jessica och Stefan kom också. Jonna är lite av en favorit jsut nu. Henne kramas jag gärna med.
Det var skoj där inne. Jag åt korv, drack ur sugrör och sprang runt hela kvällen. Tyvärr blev jag sjuk på natten och skrek i två timmar. Mamma tror att jag hade ont i halsen, själv vet jag inte vad det var. Gösta övar på att äta. Han fick broccoli. Jag vet inte om han gillade det men han ser rolig ut när han äter.
Eftersom jag blev sjuk åkte jag och mamma hem redan på lördagen. Jag sov i bilen hem och sedan hade vi mys i soffan på kvällen. Jag rekordsov till halv elva dagen efter, det var skönt. På söndagkväll kom pappa hem, han hade också blivit sjuk. Som tur är är mamma frisk hon får ta hand om oss som är krassliga.
Det var en rolig helg ändå. Jag gillar att träffa alla släktingar både stora och små.

1 kommentar:

  1. Inte underligt att du blev trött efetr allt det där! Kram på dig lintotten!

    SvaraRadera