fredag 9 juli 2010

Italien

På midsommardagen tog jag med mig familjen på en flygtur till Pisa, Italien. Flyg var ganska kul men lite trångt. Tur att det fanns roliga gubbar som jag kunde skoja med och leka titut. När vi kom fram hyrde vi en bil och körde mot Toscana och en liten by som heter Ceretto Guidi där vi bodde hela veckan. Vi delade huset med pappas kusin och hans familj. Deras barn heter Moa och vi lekte hela veckan. Det var en jätterolig semester men väldigt varmt. Jag fick sova middag i flera timmar varje dag för att orka leka, bada och busa. Här kommer några bilder från resan.
Första frukosten på balkongen tillsammans med Moa.Jag och Moa har lässtund. Vi hade många roliga böcker med oss. Jag gillar Alfons numer.Jag tittar ut på poolen. Det var lyxigt att ha en egen pool.En dag åkte vi till Viareggio en stad vid havet. Jag lekte mest i sanden och plaskade i vågorna.Poolen hemma var toppen, vi badade flera gånger om dagen. Jag vågade till och med flyta lite själv med mina simarmar. Pappa var rolig att bada med, han gjorde bubblor. Mamma fick vara häst.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar