måndag 18 oktober 2010

En helg hos farmor och farfar

Förra helgen var jag och hälsade på farmor och farfar. Jag somnade i bilen på vägen ner så när jag vaknade var det lördag och jag var framme. Konstigt hur det kan vara. På dagen åkte vi till Scania och tittade på spännande saker. De hade öppet hus och jag fick prova att sitta i en brandbil, en polisbil och en lastbil. Det fanns hur många fordon som helst. Jag och mamma var inne i några nya fina bussar också.



På eftermiddagen var vi ute och lekte. Jag fick köra pappas gamla lekvagn(tror jag) och den var rolig.
Sedan hade vi kalas för både jag och farmor ska fylla år. Vi åt tårta och öppnade paket. Jag fick fint lego, tack farmor och farfar.


På söndagen kom mina kusiner så då lekte jag med dem en stund innan vi åkte hem igen.

På vägen hem blev jag lite sjuk och grät jättemycket. Jag fick ont i halsen och i munnen för det kommer upp nya tänder. Nu har jag ännu fler tänder och det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar