söndag 3 oktober 2010

Utelek hemma i Underberg

Hej hopp
Den här helgen har varit toppen. Jag har varit hemma och lekt med mamma, pappa och Laban hela helgen. Jag provade olika saker tex hur smutsiga mina vantar kunde bli och hur det känns att gå på äpplen. Vi har massor av äpplen hemma nu. Mamma har gjort äppelkaka och äppelmos i helgen, jättegott.




Nu längtar jag efter att få gå till förskolan igen. Det är toppen att mamma går i skolan för då kan vi ha sovmorgon nästan alla dagar och börja klockan nio. Då är jag pigg och glad när jag kommer till dagis. Vi brukar cykla dit på morgonen mamma och jag.
Nästa helg ska vi åka till farmor och farfar det blir skoj.
Önskar er alla en skön höstvecka.

1 kommentar:

  1. Vad kul att rulla sig i äpplen Lukas! Du ser ut att ha det kul hela tiden ju! Puss å kram från gammelmoster

    SvaraRadera