torsdag 21 juli 2011

Sommarskoj

Jag har varit i Säterdalen på utflykt med kusin Livia. Vi lekte, tittade på djur, åt korv och glass. Det var en härlig dag.
 Korv är gott

Moa på besök, vi målar.

Min syssling Moa har varit och hälsat på med sin mamma och pappa. Vi lekte en hel dag. Det är alltid skoj när de kommer förbi.

 Jag har varit hos frisören, det var spännande. Jag fick ett skynke på mig med björnar, krabbor och sjöstjärnor. Sedan fick jag åka i en stolhiss. Jag kunde se mig själv i spegeln hela tiden. Frisören använde sax, hårfön och en rakapparat. Jag fick en grön stjärna i håret. Det var skönt med en ny frisyr. Tack mormor för att du följde med, du blev också fin i håret.


Här ser ni hur fin jag blev.


Vi har fått kycklingar hemma hos oss, men idag när vi kom ut till hönsgården hade något djur varit inne och tagit kycklingarna och dödat två hönor. Det var lite ledsamt och vi hoppas nu att det kan bli fler kycklingar.

2 kommentarer:

  1. Söta lilla unge!
    Vad fin du blev i håret. Hoppas frisören var snäll!
    Jag och Anders hoppas att vi snart kan leka igen.
    Pussar från moster Jonna

    SvaraRadera
  2. Jättefin, men det var du å andra sidan innan också. Kram från "tant" Pernilla

    SvaraRadera