måndag 1 augusti 2011

Kolmården

 Jag och mina kusiner har varit på Kolmården och tittat på djur. Det fanns massor av djur att se. Vi gick mycket och vi åkte också en linbana. Från den kunde man se björnar, lejon, giraffer och många andra djur. Ibland var vi nära djuren och ibland jättehögt uppe i luften. Det som var allra roligast var att titta på delfinerna. Jag gick på delfinshow två gånger, en med pappa och en med mamma. De hoppade och simmade omkring så det plaskade (delfinerna alltså, inte mamma och pappa). Jag köpte med mig en gosedelfin hem. Den får sova i min säng. Här kan ni se lite bilder från dagen.
Jag och pappa i linbanan.
Det var spännande att titta ut på alla djur.





Jag körde bil alldeles själv. Det var roligt men lite svårt att trycka på gasen hela tiden.

Vi hade en härlig dag tillsammans. Vi sov över hos kusinerna så jag hann leka med dem också, en hel del.
Nu har ju pappa semester så vi har det skönt hemma i Underberg. Badar, busar, äter glass och leker i sandlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar