tisdag 18 augusti 2009

Otursdag

I går var det min otursdag. På morgonen försökte jag mig på att klättra i trappan... och ramalde ner. På eftermiddagen lekte jag i soffan... och ramlade ner och slog i huvudet. Det var inte kul. Mamma blev orolig och pappa med. Sedan på kvällen välte jag med gåvagnen, som tur var på mattan. sedan rev jag mig i ansiktet så jag blödde. Igår var helt enkelt ingen bra dag för en liten Lukas. Den här dagen har börjat bättre. Jag vaknade glad och pigg, sedan fick jag välling (ja, det verkar som att jag gillar det nu). Efter frukost tog jag, mamma och Laban en promenad. Vi såg bilar, hästar, får och ett tåg. Sedan har jag varit med mamma och storhandlat. Jag fick sitta i kundvagnen och hålla koll på listan. Vi handlade många saker. Jag träffade Tua ett år. Hon var där och handlade med sin mamma och pappa. Vi ska nog träffas och leka någon dag. På vägen hem fick jag lov att sova lite efter denna intensiva förmiddag. Undrar vad jag ska hitta på i eftermiddag. Här kommer en fin bild på mig och hela min familj. Tack Stoffe för den bilden. Kram till er alla som läser.

2 kommentarer:

  1. Det är inte bra med otursdagar. Tur att det gick bra iallafall! Du var åtminstone pigg och glad när du hälsade på din gamla moster, det var roligt!
    Vi ses snart igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars liten Lukas :(
    Vad fina ni är!!!!!
    Kram från Pernilla

    SvaraRadera