måndag 24 augusti 2009

Helg med kusinerna

Idag vilar jag ut efter en intensiv helg. Mina tre kusiner har varit på besök. De är ju mycket större än vad jag är, men roliga att leka med. På lördagen var vi och badade. Jag var mest i den lilla poolen, där var vattnet varmt och skönt. Jag kunde stå och plaska hur länge som helst. de stora barnen åkte såklart vattenrutschbana. Det får jag göra när jag blivit lite större.

Här har vi fikapaus.Sedan lekte vi ute hela eftermiddagen. Vi spelade boll och lekte med Laban. Det var toppenkul men vad trött jag blev. Somnade tidigt den kvällen.Här leker jag och Vincent med bollar.

På söndagen åkte vi till Mellsta och där spelade de stora minigolf. Jag tittade på. Mamma och pappa vann över de andra, hurra för dem.

Det var kul med så mycket besök och nästa gång vi ses kanske jag kan springa ikapp dem alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar