torsdag 13 augusti 2009

Hej hopp

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Mycket har hänt i mitt tio månader långa liv. Förra veckan var jag med mammas kusin Stina i Örebro på semester. Det var skoj. Jag bodde på hotell, gick en vandring på slottet och lekte i en stor lekpark. Vi avslutde med att åka tåg hem, det var rätt ok. Här ser ni mig när jag sitter utanför slottet på en kanon.
På hotellet fanns ett jättestort badrum, där kröp jag runt och kollade in alla grejer. Stina var toppen att leka med henne åker jag gärna iväg med igen.


Sedan har vi fiskat kräftor hela familjen. Vi var hos mammas släktingar och bodde hos mammas morbror Anders. Han bjöd på fil och nektarin mmm va gott. Där fanns också små roliga golfbollar som jag kunde leka med. Det var jättefint väder nästan lite för varmt för min smak. Vi fick inte så många kräftor men det gick bra ändå. Moster Jessica var också med hon börjar få en stor mage, det blir nog en kusin till slut =)Här är jag och kräftorna!

Den här veckan har mamma varit på jobbet så pappa och jag har varit hemma tillsammans. Det har varit skoj.

1 kommentar:

  1. Låter toppen!!!!
    Kram till hela familjen.
    /Pernilla

    SvaraRadera