söndag 27 september 2009

Höst i Underberg

Tänk vad tiden går fort. Nu är jag lite mer än 11 månader, snart ett helt år. Mamma och pappa är lite förvånade över hur fort tiden gått. Jag tycker det är precis som det ska. Jag står själv nu och vill gärna gå om jag får hålla mig i någon eller något.
Jag har lärt mig mitt första ord, nam nam. Det är mat, eller ja allt som går att äta. Jag gillar verkligen att äta. Just nu är plommon från farmor och farfar det bästa som finns, då blir det mycket nam nam.
Den här veckan har jag varit på kalas hos kusin Livia. Hon fyllde 6 år. Jag lekte med alla deras saker, de har ganska många. Men Melker ville inte låna ut sin åkbil, det var synd. Här är jag och alla tre Sjöströmbarnen.
Det har varit lite kallt nu på morgonen, så den här veckan har jag börjat ha overall på våran morgonpromenad. Då är jag så här fin.
I fredags kom farmor och farfar. Det var ju ganska nyss vi träffades så jag kände väl igen dem. På lördagen var vi ute i skogen och plockade svamp. Jag hittade många spännande saker.
Nästa vecka vet jag inte riktigt vad som ska hända, men det blir säkert en minst lika rolig och spännande vecka som den här. kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar