torsdag 10 december 2009

dagens utflykt

Hej

Idag har jag och mamma varit i Maserhallen och badat. Det var verkligen kul. När vi kom dit var det bara vi i badet jag kunde plaska runt som jag ville. I början tog jag det lite försiktigt men efter en stund vågade jag doppa ner hela mig i vattnet. Vi hade ingen kamera med oss för det blir ju så dimmigt där inne. Ni får helt enkelt tänka er mig som "fisk". Vi tog en bananpaus och sedan badade vi vidare. Jag ser fram emot att åka och bada fler gånger. Kanske pappa och jag kan prova vattenrutschbanorna om vi åker dit.

I morgon ska jag åka och titta på luciatåg i Hedemora och på söndag blir det julbord hos gammelmormor med hela tjocka släkten. Mer från det efter helgen.




Avslutar med en gosbild. Jag älskar att gosa. Speciellt med mina olika mysdjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar