söndag 29 augusti 2010

Förskolan

Hej på er

Nu har jag börjat i Förskolan. Det är jättekul att vara där och leka med alla barnen. Jag leker med bilar, tåg och sjunger. Min favoritsång är bä bä vita lamm.
Förra veckan blev jag sjuk så då fick jag bara vara där två dagar men i morgon börjar jag på riktigt. Då ska både mamma och pappa vara på jobbet och jag får leka på förskolan.
När mamma och pappa lämnar vinkar jag glatt hejdå, för det finns ju så många spännande saker att leka med. Jag kommer nog att få många nya kompisar.

I helgen åkte vi på kalas och träffade många släktingar. Det kommer nog lite bilder därifrån senare här på bloggen.

Det är ju förstås lite tröttsamt att vara borta hela dagarna så nu kommer vi nog att vara hemma några helger så vi får vila och mysa tillsammans jag, mamma och pappa.

Tack för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar