onsdag 26 januari 2011

Januari

Hej hopp alla där hemma.
Här i Underberg är allt toppen. Jag går på Dumle på dagarna, pappa jobbar och mamma vilar sig. Tänkte dela med mig av lite bilder från senaste tiden.
Vi har köpt en stor vagn som jag och lilla bebisen ska åka i tillsammans. Jag har provat att åka i den och sova i den, det fungerar utmärkt. Vi får se om bebisen får plats, jag tycker den är lagom stor åt bara mig.

Ute busar jag mest. Det är så skoj med snö men just nu är det väldigt halt hemma hos oss så jag går försiktigt och åker spark eller bob till bilen.
Jag var sjuk några dagar förra veckan. Då tittade jag på Nalle Puh, tack morfar för filmerna de är toppen. Fast mamma är lite trött på att se samma filmer om och om igen. Det kan jag inte förstå, de är ju så bra!! Ser ni vilka fina kläder jag har, med mopsar på.

Jag gillar att måla men det är rätt härligt att kladda med färgen också. Jag fick mustach den här gången och kolla vilka händer. Det hamnade inte så mycket färg på papperet kan jag säga, men det gör inget.


Här är en bild på vår fina gård. Det är bra lyxigt att ha så många hus och så mycket plats att leka på. Jag längtar lite tills det blir sommar så jag kan springa runt och busa på gräsmattan.
Nu ska jag bara gå hela dagar på Dumle en vecka till sedan får jag vara hemma mer med mamma. Vi väntar och längtar efter bebisen. Jag har bestämt att det blir en lillasyster och hon ska heta Ellen, vi får se hur det blir.
Stor kram från mig här i Underberg













1 kommentar:

  1. Moster drömde härom natten att hon skulle heta Emma.

    SvaraRadera