måndag 7 mars 2011

Mamma vem kommer idag?

Oj vad många som har varit och hälsat på oss senaste tiden. Alla är nyfikna på att träffa lillasyster. Här kommer lite bilder med några av alla som varit här. Love, Stina, Kalle och Maria kom och bjöd oss på mat och lekte. Det var skoj. Love spelade gitarr och busade med mig.
Mina kusiner från Rönninge kom på besök och busade. De var på väg till fjällen för att åka skidor. Synd att jag inte fyller år snart för jag vill gärna ha skidor, det ser så skoj ut att åka.

Mamma har haft kalas och då kom Olle, Anders och Britt-Marie, eller Britteria son jag kallar henne. Vet ni att hon kan jonglera med bollar!Moster Jessica och Gösta kom i helgen. Moster är bra på att leka.Gösta är bra på att ta mina saker, så jag har vaktat dem.


Jag och Gösta äter tårta på mammas kalas.

Nu är det vardag igen och Dumle. Det är skönt tycker både jag, mamma och pappa. Vad Ebba tycker vet jag inte hon är inte så lätt att förstå ännu. Det är ganska roligt med en lillasyster, men hon är ju såå liten.

1 kommentar:

  1. Bilden på Leijonkusinerna är för härlig!

    SvaraRadera