måndag 17 oktober 2011

Jag är 3 år, hurra!!!

Hej
Nu har jag fyllt 3 år. Vilken härlig kalashelg det har varit. På födelsedagen väckte mamma och pappa mig med sång, ljus och presenter. Jag fick en bok, sånger till min sångpåse, en mugg med lilla My, jacka och byxor och ett lokstall. Jag fick hönökaka till frukost, mitt favoritbröd. Sedan åkte hela familjen till lekparken och lekte, det var härligt. Solen sken och det var några andra barn där som jag kunde busa med. Sedan gick vi på konditori och fikade. Jag valde en dammsugare och ett eget bord med spegel.

På eftermiddagen var vi ute och lekte, spelade fotboll och gick en promenad. Jag fick ett kort och ett paket i postlådan. Det är ju toppen att fylla år. Det enda trista med att bli tre år är att jag fick slänga nappen. Jag fick en fin krokodil när jag slängde den och det kändes bra. Men det är lite svårt att sova utan napp. Men det kommer att bli bra jag har ju min gosemus.
En så här fin tårta fick jag på min födelsedag.
På lördagen hade jag mitt kalas. Så här fin var jag på kalasdagen, tack Jonna och Anders för den stiliga västen.

Det kom många på kalaset och jag fick fina presenter. Kläder, ett smurfhus med smurfar, lego med Bärgarn och Blixten, Emilbok, en sax och papper.

Så här fin tårta hade jag på kalaset.
Det blev en härlig dag med massor av gäster, paket, bus, tårta och lek. Tack till alla som var med och gjorde kalaset så roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar