tisdag 9 juni 2009

Här har ni mig jag ålar...

Nu har jag blivit en hejare på att förflytta mig här hemma. Det är ju spännande att kunna se en sak och sedan kunna ta sig dit helt själv. Alla sladdar vi har hemma är hur intressanta som helst. Pappa och mamma säger åt mig att jag inte får ta sladdarna och då blir det ju ännu roligare. Jag gillar att krypa ner i Labans säng också, där finns ofta saker att smaka på som tuggben, blad och grus. kanske lär jag mig att krypa snart, jag kan stå på alla fyra men sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra.


Här hemma är vi annars rätt sega idag. Pappa är dunderförkyld och mamma har haft magsjuka hela natten. Det är jag som är piggast och tur är väl det.

Nu åker vi snart på semester till farmor och farfars stuga i Törsbo, det ska bli skoj. Mamma kommer nog att få fullt upp med att vakta mig när jag ska upptäcka alla nya grejer som finns där. Hoppas att det blir fint väder så att jag kan bada och vara ute mycket.

Förresten fick jag nya kläder härom dagen. Tycker ni inte att jag ser ut som en liten bonde. Jag känner mig rätt så frän i dressen i alla fall.

1 kommentar:

  1. Vilken gullplutt! Hoppas du får nytta av kepsen i Småland. Hoppas vi kan ses när vi kommit hem från Grekland och är bruna å fina. Kramar från oss alla i Hampus

    SvaraRadera