torsdag 11 juni 2009

Semester

I morgon ska jag åka med mamma och pappa på semester till Småland. Idag har vi packat och fixat så att allt fick plats i bilen. De flesta sakerna är mina, hihi. Det blir skoj att träffa farmor och farfar, det var länge sedan. Vi ska också på ett släktkalas, pappa har många kusiner och kusinbarn som jag nog får träffa där.
Jag har fått en ny bilstol som jag ska åka i , den är högre än den gamla så jag kan se lite vad som finns utanför bilen.
Idag har jag också rest mig upp själv, mot en låda. Det var häftigt. Jag stod en lång stund och skrattade men sedan blev det jobbigt och jag dunsade ner.
Jag önskar alla en fin midsommar och hoppas att sommaren och solen kommer tillbaka så jag kan bada ute igen. Om farmor har internet i stugan kanske jag bloggar lite från Törsbo. Så här fint var det där förra sommaren.
God natt!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig också en glad midsommar, Prinsen av Underberg!
    Imorgon åker jag till en plats där du var före mig, Mallorca.
    Krama mamma o pappa från Pernilla

    SvaraRadera