fredag 26 juni 2009

Hemma igen!

Nu är jag tillbaka hemma i Underberg igen efter semester i småland. Jag har hunnit med mycket och lärt mig många nya saker. Nu kan jag krypa, resa mig upp och vinka. Det kommer nya ljud också som ibland låter som ord. Tex papapapa eller mamamama, gissa om föräldrarna är nöjda! Det bästa var att det blev så varm och skönt, jag har kunnat vara ute mycket och vara naken. Skönt att slippa blöja. Här kommer lite bilder på mig när jag semestrar.

Här är jag ute på promenad med Laban. Jag tycker om att hålla i kopplet.

Jag kom på att jag även kan åka vagn på det här sättet. Då kommer jag upp själv, smart va!

Jag och mamma på midsommarafton. Kransen är lånad av sysslingen Moa.

Jag och farmor äter ute. Det var så skönt i hennes stuga, tack för att jag och mamma fick vara där så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar