söndag 21 juni 2009

Nya framsteg på semestern

Jag är fortfarande på semester med mamma och pappa. Det är toppen här nere i Småland. Vi har träffat massor av släktingar, flera i min ålder och det är ju alltid kul. På midsommarafton hade vi fest här i stugan. Det var inget höjdarväder men det gjorde inget. Jag hade två tjejer att leka med, Moa och Lydia. Ett tack till dem för en mysig dag.
Jag gör stora framsteg just nu. Jag kan resa mig upp mot olika saker som finns här. Det är ju såå spännande att stå upp. Jag har också lärt mig att krypa, det är ganska svårt och jag är ännu inte lika snabb som när jag ålar. Inte ännu i alla fall, men jag övar varje dag. Jag äter mer och mer vanlig mat också, smörgås är riktigt gott. tyvärr tog min gröt slut och mamma fick inte tag på ny. Hon försökte med fullkornsgröt istället, fy för det. Jag fick äta banan istället eftersom jag vägrade äta den äckliga gröten. Nu har vi varit i Kosta och där fanns min vanliga gröt, tur!! Pappa köpte fina kläder till mig där, bilder kommer senare. Jag har också fått nya kläder av farmor. Kolla så fin jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar