fredag 17 juli 2009

Sommaren är toppen

Nu var det ett tag sedan jag skrev något om vad som händer i mitt liv. Efter strandkorten blev det regn, regn och regn. Här hemma hos mej har det regnat mer än någonsin. Pappa har aldrig varit med om så mycket regn. Så vi har varit inne mycket. En dag åkte mamma och pappa till Ikea, då fick jag vara hos mormor. Det var toppen, vi lekte hela dagen.

Sedan har vi varit i Leksand på utflykt, Hildasholm. Det var en gammal trädgård. Här är jag och pappa som spanar ut mot Siljan.
I onsdags var jag på släktträff igen. Den här gången med morfars släktingar. Mamma har en kusin som bor i USA som var hemma och hälsade på. Det var många nya ansikten att kolla in, jag var väldigt populär. Så här fin var jag på denna dag.
Ja, sedan har vi mest varit hemma. Mammas kompis Pernilla hälsar på, hon är rolig att leka med. Pappa och jag har ocksåvarit och kollat in Strutsarna som finns här i stan. De var stora. Jag äter själv nu ibland. Det går ganska bra om jag får säga det själv. Kolla!!
På måndag ska pappa jobba igen, så då får jag hänga med mamma. Det går bra men är ju inte lika skoj som att ha båda hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar