torsdag 30 juli 2009

Mums

Nu växer det så det knakar här hos oss. Vi äter gurka varje dag, de är jättegoda och det är så skoj att plocka dem i växthuset. Idag smakade mamma och pappa på den första tomaten, den var liten som en vindruva men röd och fin.

Hallon har vi massor och jag älskar att äta dem. I går plockade vi massor, jag kunde plocka själv. Fast jag tog visst några kart, det gillade inte mamma. Vi har jordgubbar i landet också som vi smaskar på.

Vi har varit i skogen och plockat blåbär mamma och jag. Jag fick åka bärstol dit och sedan sitta i mossan och känna på allt som fanns där. Det var mysigt men lite blött.
Mina vattkoppor är borta men nu har jag fått ett bett på ögonlocket så jag ser lite sne ut i ansiktet. Det är inte skoj, kliar och är jobbigt. Lite synd om mig faktiskt.

Avslutar med en fin bild på mig i indiska kläder som jag fått av mammas kusiner.

1 kommentar:

  1. Nu vill jag har uppdatering ;)
    Saknar er!
    Kram från Pernilla

    SvaraRadera