onsdag 11 november 2009

Mina dagar är spännande

Hej hej på er
Den här veckan har jag hittills gjort många nya saker. Igår fick jag sitta med mamma på kontoret och rita. Det var roligt och blev så fint. Kritorna var lite svåra och så ville jag provsmaka dem efter en stund, så mitt måleri höll inte på alltför länge. Önskar mig bra kritor av tomten.


Idag har mamma bakat och då fick jag hjälpa till. Här ser ni hur jag gör mitt bästa för att brödet ska bli bra. Det var roligt men kladdigt att baka.
Nu är bröden i ugnen, jag får "bara titta" för det är varmt säger mamma. Hon har beställt en ny spis och den borde inte vara varm på utsidan. Vi får väl se när den kommer.
Förresten, vet ni att man kan tvätta sina skor i diskmaskinen om de är smutsiga. Jag provade idag. Fast mamma ville inte starta den...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar