söndag 17 maj 2009

Härlig helg

Efter en lång vecka utan pappa kom han äntligen hem. Nu är allt som det ska igen. Jag har varit ute i trädgården hela helgen. I går var vi och köpte ett träd till mig. Jag fick det av pappas kompisar i present. Det blev körsbärsträdet Stella. Pappa planterade det i trädgården så nu är det bara att vänta på bären. På kvällen var vi och hälsade på två tvillingtjejer som hade många roliga leksaker. De stora grillade men jag ville mest leka med deras saker. Det var svårt att sova där vi var, jag kunde inte det alls utan skrek så mycket så vi fick åka hem. Det var såå skönt att få lägga sig i sin säng. Jag trivs bäst hemma.
Idag har jag träffat mormor och morfar, det är alltid roligt. Jag har också tittat på när mamma klippte gräset. Vi har verkligen en stor gräsmatta.

Nästa vecka ska jag ut på nya äventyr. Då blir det kryssning till Tallin, det ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar