lördag 2 maj 2009

JAG HAR VARIT PÅ MALLORCA


Nu är jag hemma efter en härlig semester på Mallorca med mamma och pappa. Det har varit roligt och jag har sett många palmer. Nästan alla jag mötte blev glada att se mig och log. Jag har mest åkt i en liten vagn som ingick i vår lägenhet. Poolen var lite kall men vi badade två gånger. Vi åkte runt i en fin liten bil allihop, på slingriga vägar och ute på landsbygden.Det gick bra att flyga men lite tråkigt och trångt.
Här kommer några bilder på mig från semestern.

Här sitter jag i min fina säng, den var som ett eget liten fort där jag kunde sitta och leka med mina saker.



Här äter jag lunch i Cala Millor. Det gick bra, skönt att ha maten med sig.


Jag sitter i soffan i vår lägenhet.

Jag badar i poolen, det var lite kallt. Visst har jag härligt tjocka ben!!



1 kommentar:

  1. Vad stor han börjar bli, killen!!!!
    Kram från Pernilla

    SvaraRadera