söndag 24 maj 2009

Kryssning

Nu har jag varit på min första kryssning. Jag åkte med mamma, pappa, mostrar, morfar och mormor till Tallinn. Först åkte vi buss jättelänge, det var inte så kul men jag stod ut. Så här fin var båten vi åkte med.På båten fanns det mycket att göra. Jag fick åka runt i vagnen mest hela tiden, det var mycket jag kunde titta på. Jag lekte med mormor i ett lekland. Jag blev väldigt förtjust i en leksak som var som en bil med ratt, så nu önskar jag mig en sådan av morfar! Här är jag när jag leker med den.

I hytten var det trångt men mysigt. Jag bodde med moster Jessica,
Stefan, mamma och pappa såklart. Pappa snarkade och jag skrek lite på natten, så de andra blev nog lite störda av oss. De får sova ut när de kommer hem till sig igen. Här ser ni bilder från hytten.



I Tallinn gick vi runt och tittade på massa gamla hus och kyrkor. Jag fick äta lunch på en uteservering, det gick bra. Sedan köpte mamma en tyghöna till mig som jag kan ha och gosa med. Vi gick till en utkiksplats och där tog mamma en bild på oss allihop. Så här snygga var vi .


Ja det var väl hela resan. Det dröjer nog innan jag få åka på krysssning igen, mamma och pappa är nog inte kryssningstyper, men jag tyckte att det var toppen. En stor kram till alla som var med.

1 kommentar:

  1. Det var en snygg familj.
    Tack själv för utmärkt sällskap, inte bara på båten utan dagen när vi lekte i Underberg.
    Hoppas vi ses snart igen! Du får hålla tummarna för din gamla moster!
    KRAM och hälsa till mamma och pappa och Laban.

    SvaraRadera