torsdag 28 januari 2010

Världens krulligaste hår!

Hej hopp

I helgen var jag och hälsade på mina kusiner i Rönninge. Det var skoj. Jag lekte och lekte hela helgen. De hade sååå många roliga grejer, framför allt tåg och bilar. Vi var också ute och åkte pulka. Det gillade jag. Jag, mamma och Siri åkte tillsammans susande ner för backen.

Tyvärr blev jag sjuk på vägen hem så den här veckan har jag och pappa mest varit inne och vilat oss. Pappa blev också sjuk, men inte mamma. Hon får åka till jobbet medan vi är hemma och kurerar oss.

Idag tänker vi lite extra på min morbror Daniel som jag aldrig har träffat. Det hade varit skoj med en morbror att busa med. Mamma berättar om honom ibland och jag hade helt klart gillat att busa med honom. Broder Daniel
Avslutar med några bilder på mitt härliga hår. Så här snygg är jag när jag har badat.

2 kommentarer:

  1. Vilken sötsnut med snyggaste barret!

    SvaraRadera
  2. Hej på er i Underberg!
    Har just tittat på Lukas kalufs det var kul att se dig igen Linda! Gissar att han får ditt burr,det blir ju inte helt fel! Vi fryser, gör Ni? Visst är det kulet? Annars har vi det gott, Tacos hos B-M o Anders ikväll, Noa med tjej är där och Hampus skall också dit.
    Mamma o Jonna lärde mig just hur jag skickar kommentarer, "anonym" Puss o kram till er tre, hoppas sjuklingarna mår bättre. Mormor

    SvaraRadera